Mijn in wet- net gaf mijn vrouw en ik een nauwelijks gebruikte 2 jaar oude laptop. Zij kochten het na Katrina als ze geëvacueerd , maar hun desktop niet werd beschadigd tijdens de storm. Hierdoor zijn ze nauwelijks gebruikt de laptop op alle in 2 jaar. Het ding zat in de kast voor 2 jaar en was misschien wel 3 keer opgeladen en helemaal niet in het afgelopen jaar . Nou, ze gaf het aan ons , want het zal niet meer opladen . Toen ik de stekker in het Power Chord niets gaat aan alles. Met of zonder de accu aangesloten , wanneer het wordt aangesloten is er geen reactie. Betekent dit dat ik moet gewoon een nieuwe batterij kopen ? Batterij voor HP ProBook 5310m
http://www.askbattery.com/hp-probook-5310m.html Iemand vertelde me dat sommige laptops hun macht lopen door de batterij ook als het is aangesloten , dus een lege batterij kan laat de laptop helemaal niet meer reageert. Ik denk niet dat het zou kunnen zijn alle interne mechanische storingen , gebruikten ze het waarschijnlijk slechts 3 keer in totaal in 2 jaar . Alle hulp zou worden gewaardeerd. Ik probeer te voorkomen dat het betalen van een aantal tech $ 100 tot me te vertellen dat alles wat ik moet doen is kopen een 90 dollar batterij.