Aiutamici Forum
Benvenuto Ospite Cerca | Topic Attivi | Utenti | | Log In | Registra

Batterij voor HP ProBook 5310m Opzioni
waterlian
Inviato: Friday, July 13, 2012 11:04:37 AM
Rank: Newbie

Iscritto dal : 7/13/2012
Posts: 1
Mijn in wet- net gaf mijn vrouw en ik een nauwelijks gebruikte 2 jaar oude laptop. Zij kochten het na Katrina als ze geëvacueerd , maar hun desktop niet werd beschadigd tijdens de storm. Hierdoor zijn ze nauwelijks gebruikt de laptop op alle in 2 jaar. Het ding zat in de kast voor 2 jaar en was misschien wel 3 keer opgeladen en helemaal niet in het afgelopen jaar . Nou, ze gaf het aan ons , want het zal niet meer opladen . Toen ik de stekker in het Power Chord niets gaat aan alles. Met of zonder de accu aangesloten , wanneer het wordt aangesloten is er geen reactie. Betekent dit dat ik moet gewoon een nieuwe batterij kopen ? Batterij voor HP ProBook 5310m http://www.askbattery.com/hp-probook-5310m.html Iemand vertelde me dat sommige laptops hun macht lopen door de batterij ook als het is aangesloten , dus een lege batterij kan laat de laptop helemaal niet meer reageert. Ik denk niet dat het zou kunnen zijn alle interne mechanische storingen , gebruikten ze het waarschijnlijk slechts 3 keer in totaal in 2 jaar . Alle hulp zou worden gewaardeerd. Ik probeer te voorkomen dat het betalen van een aantal tech $ 100 tot me te vertellen dat alles wat ik moet doen is kopen een 90 dollar batterij.
Sponsor
Inviato: Friday, July 13, 2012 11:04:37 AM

 
Utenti presenti in questo topic
Guest


Salta al Forum
Aggiunta nuovi Topic disabilitata in questo forum.
Risposte disabilitate in questo forum.
Eliminazione tuoi Post disabilitata in questo forum.
Modifica dei tuoi post disabilitata in questo forum.
Creazione Sondaggi disabilitata in questo forum.
Voto ai sondaggi disabilitato in questo forum.

Main Forum RSS : RSS

Aiutamici Theme
Powered by Yet Another Forum.net versione 1.9.1.8 (NET v2.0) - 3/29/2008
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.