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lauraz
Inviato: Tuesday, May 03, 2005 12:26:24 PM

Rank: AiutAmico

Iscritto dal : 1/5/2005
Posts: 195
Ciao, è da ieri che mi arriva questo:

Dear Washington Mutual customer,

We recently reviewed your account, and suspect that your Washington Mutual Internet Banking accountmay have been
accessed by an unauthorized third party.
Protecting the security of your account and of the Washington Mutual network is our primary concern. Therefore, as a
preventative measure, we have temporarily limited access to sensitive account features.

To restore your account access, please take the following steps to ensure that your account has not been compromised:

1. Login to your Washington Mutual Internet Banking account. In case you are not enrolled for Internet Banking, you will
have to fill in all the required information, including your name and you account number.

2. Review your recent account history for any unauthorized withdrawals or deposits, and check you account profile to
make sure not changes have been made. If any unauthorized activity has taken place on your account, report this to
Washington Mutual staff immediately.

To get started, please click the link below:

https://login.personal.wamu.com/logon/logon.asp?dd=1

We apologize for any inconvenience this may cause, and appreciate your assistance in helping us maintain the integrity of
the entire Washington Mutual system. Thank you for attention to this matter.


Sincerely,

The Washington Mutual Team

Please do not reply to this e-mail. Mail sent to this address cannot be answered. For assistance, log in to your
Washington Mutual account and choose the "Help" link in the header of any page.


COME FACCIO A DISFARMENE?
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Inviato: Tuesday, May 03, 2005 12:26:24 PM

 
lauraz
Inviato: Tuesday, May 03, 2005 12:27:23 PM

Rank: AiutAmico

Iscritto dal : 1/5/2005
Posts: 195
CHIEDO SCUSA,sai cos'è ?
marcuz
Inviato: Tuesday, May 03, 2005 2:36:28 PM

Rank: Member

Iscritto dal : 10/2/2004
Posts: 0
Ciao lauraz, se non hai rapporti con la banca a cui fa riferimento il tuo messaggio, apri il programma con cui leggi la posta e blocca il mittente e possibilmente non aprire i link contenuti nella mail e non inserire comunque nessun tuo dato personale.
Se invece hai utilizzato dei servizi di quella banca contattala telefonicamente per chiedere chiarimenti.

Per maggiori chiarimenti su quel tipo di mail leggi qui:

http://www.safer-networking.org/it/articles/phishing.html
lauraz
Inviato: Tuesday, May 03, 2005 3:16:49 PM

Rank: AiutAmico

Iscritto dal : 1/5/2005
Posts: 195
grazie Marcuz, vado subito a bloccare il mittente,poi con calma mi leggo l'articolo.CIAO
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