|
Rank: AiutAmico
Iscritto dal : 11/8/2008 Posts: 13,964
|
|
|
|
|
|
Iscritto dal : 6/20/2008 Posts: 7,111
|
|
|
Iscritto dal : 11/8/2008 Posts: 13,964
|
Me la ricordo quella canzone, era un simpatico aveva un ironia tutta sua, era Il RE DELLO SWING, bella anche "MULETA MIA" e un successo di Mina "UNA ZEBRA A POIS".
|
|
Iscritto dal : 4/5/2005 Posts: 22,971
|
Davvero, è stato un grande, nel suo campo. ... Mi spiace proprio tanto, averlo perso.
|
|
Iscritto dal : 6/2/2005 Posts: 7,332
|
Dispiace anche a me. Indimenticabile la canzone Elcandetrieste. Naturalmente in dialetto. Xe tanti ani ormai che son lontan de ti vecia Trieste mia son resta' solo e gavevo voja de voja de compagnia alora Trevisan ma ga' manda' un bel can nato in un' osteria pero' quel fiol de un can quel fiol d'un can d'un can el era sempre triste no' l me fazzeva mai le feste gnanca a mi che so el suo paron alora go manda' una cartolina una cartolina de protesta alora el mulo Trevisan me ga' risposto el me ga' spiega' perche' Solo davanti aun fiasco de vin quel fiol d'un can fa le feste perche' xe un can de Trieste perche' xe un can de Trieste davanti aun fiasco de vin quel fiol d'un can fa le feste perche' xe un can de Trieste e ghe piasi il vin!
Da qualche mese in qua a bever go impara' come un facchin del porto e in 'sta maniera so che un giorno sentiro' la mia campana a morto ma chi se ne.... (pardon) che i fazzi pur din don se moriro' contento perche' quel fiol d'un can quel fiol d'un can d'un can el xe cussi' beato adesso me lecca come un mato perche' spuzzo sempre piu' de vin e so che'l me vol ben che go' un amico per la prima volta in vita mia e a mi me basta un ano de 'sta bela vita e po' sara' quel che sara'.... Solo davanti aun fiasco de vin quel fiol d'un can fa le feste perche' xe un can de Trieste perche' xe un can de Trieste davanti aun fiasco de vin quel fiol d'un can fa le feste perche' xe un can de Trieste e ghe piasi il vin! e ghe piasi il vin! e ghe piasi il vin! e ghe piasi il vin!
|
|
Iscritto dal : 10/10/2009 Posts: 1,670
|
Partecipo. Oltre che bravo e competente, ne ho apprezzato la dignità quando si ritirò dalle scene, senza fare dichiarazioni o accuse contro suoi "amici" che lo avevano incastrato malamente. Edit: mi ha sempre colpito la sua umiltà e la sua disillusione (a livello incredibile): http://www.corriere.it/spettacoli/10_luglio_08/volpe-lelio-luttazzi_149c3be0-8a5e-11df-966e-00144f02aabe.shtml
|
|
Iscritto dal : 9/6/2006 Posts: 7,684
|
Lelio Luttazzi presenta: Hiiiiiiiiiiiiit Parade!' Questo era il grido dei giovani dal 1967 al 1976; che ricordi...mamma mia quanto tempo! Per i giovani di adesso che vogliono sapere qualcosa di più leggi QUI
|
|
Iscritto dal : 3/11/2009 Posts: 2,276
|
Ad un concittadino che ha onorato la propria città:
|
|
Iscritto dal : 2/15/2009 Posts: 15,948
|
Uno dei pochi grandi innovatori della musica italiana. Ciao Lelio.
|
|
Guest |